robi-in-nieuwzeeland.reismee.nl

Voor vertrek

Hei allemaal!

Op moment van schrijven zit ik op een stoel voor mijn gate, te wachten tot er boarden op het bord komt te staan. (er stond namelijk dat de gate open was, maar ik ben er achter gekomen dat dat dus niet betekent dat je dan al je vliegtuig in mag ?)

Als alles goed gaat ben ik dinsdag avond in New Zealand. En dan is het voor mij al woensdag ochtend.

De zenuwen zijn nu zo goed als verdwenen, ik ben al super blij dat ik op tijd bij de gate ben en dat het vliegtuig klaar staat!

Tot over 25 uur!


Reacties

Reacties

heleen

wauwwwwwwwwwwwwww...te gek!!!!!
IK ben ontzettend benieuwd! een hele fijne reis!!

Moeders

Trots op je. Net 18 en dan helemaal alleen naar de andere kant van de wereld

Linda Krijgsman

Een hele goede vlucht gewemst Robi! Xxx

Gerda

Goede reis Robi! X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!