robi-in-nieuwzeeland.reismee.nl

Geland!

Hoi allemaal,

Vanochtend om half 6 landde mijn vliegtuig op Nieuw Zeelandse grond en 3 uur later was ik eindelijk in mijn hotel!

Beide vluchten zijn super verlopen. De eerste 6 uur mocht ik naast een Nederlands stel zitten waarmee ik veel heb kunnen praten. Bij de overstap had ik me vergist in de tijd en bleek ik pas een uur later bij de gate te hoeven zijn. Iets kopen kon niet omdat ze alleen maar een creditcard of qatars geld accepteerden en toevallig heb ik beide niet op zak.

Maar na deze enorme tegenslag ?, bleek het maar goed te zijn dat ik niks te eten kon halen. Want bij de 2e vlucht heb ik zoveel gekregen dat ik zelfs niet alles op kon. Slapen ging ook super, ik had zelfs niet gemerkt dat de man naast me steeds over me heen klom om naar de wc te gaan. ?

Bij de receptie van het hotel aangekomen, kreeg ik te horen dat mijn overnachting nog niet was betaald. Terwijl ik dacht dat dit allemaal al geregeld was.... 1 uur later kreeg ik te horen dat meneer niet goed had gekeken en dat er toch al wel was betaald. Gelukkig maar!

Na een overheerlijke douche (die meer dan welkom was, want na 25 uur is dat wel nodig) ben ik met 3 andere toekomstige au pairs de stad in gegaan. We hebben lekker geluncht en gekletst.

Mijn Engels gaat oké, maar ik ben denk al 10 x een gesprek beginnen in het Nederlands om vervolgens te merken dat de andere meiden je niet snappen. Of dat nou aan de vermoeidheid ligt of aan mijn Engelse skills daar gaan we nog achter komen.

Nu eerst maar lekker een scone eten en gaan slapen. Morgen weer een drukke dag!


Reacties

Reacties

Moeders

Leuk dat er 3 andere toekomstige au pairs zijn om de slaap mee te trotseren. Slaap lekker x

Je vader

Lekker robi. Zo zie je maar weer,alles komt op zijn pootjes te recht.

Monique

Na een paar ongemakken kan het "echte" avontuur beginnen. Heel veel plezier!

Christa

Fijn dat alles goed is gegaan! Slaaplekker x

heleen

mooi verhaal....hang aan je lippen...

OMA

Wat kan jij leuk schrijven zeg. Het is net of we dicht bij je zijn. Heb genoten zie uit naar je avonturen.

Opa

Ik ben zo blij dat alles zo lekker gaat. Hoe was het in eigen privé badkamer. ??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!