robi-in-nieuwzeeland.reismee.nl

De eerste 'echte' dagen

Hoi allemaal,

Er zijn nu zo'n 3 dagen voorbij gegaan, dus daar moet ik dan ook maar is snel en kort en leuk over gaan proberen te vertellen.

Maandag:

Half 8 stond de wekker, maar in de kamer naast me hoorde ik al om half 7 een huilende indi, ze had een slechte droom gehad. Lotta neemt de kinderen voornamelijk nog voor haar rekening deze week. Dus de eerste proef die voor mij op de rekening stond was met de auto naar de school van Ava rijden. Daarna naar de supermarkt om boodschappen te doen en nog naar de bank. We liepen de bank binnen en ik zeg tegen lotta: 'Ehm, is dit een bank? Volgens mij is het namelijk een boekenwinkel, weet je zeker dat we goed zitten?' blijkbaar is de bank die een balie met daarachter een kantoor van 1 bij 1 meter. ? Dat is toch even anders dan thuis. Na Ava weer van school op te hebben gehaald. Heb ik nog met de meisjes in de tuin gespeeld en op de trampoline gesprongen. 's avonds kon ik mijn ogen niet meer open houden van vermoeidheid en ik lag om 9 uur al in bed.

Dinsdag:

Ava naar school brengen (alhoewel de school nog geen minuut rijden is met de auto, voel ik me wel al steeds zekerder op de weg). Daarna met Indi naar zwemles. Samen met Indi en Lotta lekker ik het zwembad gespeeld en daarna weer naar huis. Indi moest even slapen, dus wij hadden een rustige middag. In de middag kwam de 'visiting teacher'. Ze kwam om alles af te ronden met Lotta, maar ze kon zo meteen hoi zeggen tegen mij. We hebben nu een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag. Zij komt een keer per maand langs op te vragen hoe het met je gaat en doelen op te stellen voor Indi en met mij een plan te maken om dat goed en soepel uit te voeren. Savonds voelde ik me helemaal niet moe, dus dat was al een hele vooruitgang met de dag ervoor.

Woensdag:

Eerst Ava naar school gebracht. En daarna cupcakes gemaakt met Indi en Lotta. Daarna zijn we naar de zus van Ella gegaan om een pakketje af te geven. We reden de weg op naar hun huis en ik werd meteen stil. Het is ongeveer 20 minuten rijden en je komt daaraan en het is ZO mooi! Ze hebben een kleine boerderij, met schapen, koeien, kippen, 2 paarden. En het uitzicht is echt wauw! Hun huis staat boven op een berg en je hebt uitzicht op de rivier en het dorp en allemaal. Andere bergen. We zijn met Indi even naar de paarden gegaan en hebben de jongste even geaaid. Jammer genoeg moesten we weer terug naar huis. Na Ava opgehaald te hebben gingen we om kwart voor 5 naar het zwembad voor de zwemles van Ava en hebben Indi, Andrew, Lotta en ik in het baby bad gezwommen.

Nu komt het weekend er bijna aan en ben ik al allemaal plannen aan het maken met vrienden van de oriëntatie. We willen naar rangitoto. Indi en Ava blijven dit weekend bij opa en oma, want het is een lang weekend (maandag zijn we vrij), dus daar verblijf ik ook. Nog genoeg te doen dus!


Reacties

Reacties

Oma en Daan

Heerlijk om bij het verlaten van ons hostel nog even zo een stukje van je te mogen lezen! ?

Moeders

Robi wanneer je niet door moet naar de winkel of zwemles gaan jullie dan op een andere manier Ava naar school brengen?

Vader

Hé robi.
Klinkt allemaal gezellig.

Robi van der Pijl

@moeders
Ik wil wel een keer lopend naar school gaan.

Odette Houkes

Hoi Robi, Ik heb deze link doorgestuurd gekregen van je mams?. Ik heb even mijn mailadres achtergelaten zo dat ik een berichtje krijg als je weer wat geschreven hebt. Theo en ik vinden het leuk om je een beetje te volgen door het lezen van je verhalen. Klinkt nu al super. Geniet!!! Groetjes Theo en Odette ( van de boot) ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!