robi-in-nieuwzeeland.reismee.nl

Maar 3 dagen

Hoi allemaal,

Deze week had eigenlijk maar 3 werkdagen voor mij. Want maandag was een vrije dag en vrijdag ben ik met opa, oma en lotta een dagje weg geweest.

Dinsdag begonnen we weer op 8.00 uur. Eten maken voor de meisjes, zorgen dat Ava op tijd klaar is voor school en dan naar brengen. Indi kan lekker bij Lotta blijven. Daarna gingen we naar gymnastiek voor Indi. Terug moest Indi echt gaan slapen. Na het middag dutje konden we Ava ophalen. Na het avondeten ben ik naar Papakura gereden om de koffie groep bij te wonen. Ik reed naar een vriendin haar huis en dit was mijn eerste keer op de snelweg hier. Natuurlijk reed ik weer verkeerd, want ik ben blijkbaar echt heel slecht in de navigatie volgen. Dus in plaats van op de snelweg aan te komen, kwam ik op een achteraf weggetje. Het had alleen maar bochten en geen stippellijn. Ik reed 50 waar je eigenlijk 100 mocht. Maar ik ben veilig aangekomen en had ook nog een stukje snelweg kunnen pakken. Vanaf mijn vriendin haar huis, hebben we haar auto gepakt naar het café. Op de terug weg sloeg ze af naar rechts en ging ze op de rechter weghelft rijden..... Er kwam een auto al recht op ons af, gelukkig kon ze snel van weghelft veranderen en was alles goed gegaan. Ik denk niet dat ze nog een keer op de verkeerde weghelft gaat rijden.

Woensdag kwam de visiting teacher en hebben we van alles besproken over want ze verwacht en wat er gedaan moet worden. Ik de middag moest Ava naar zwemles. Ik en lotta zouden met Indi gaan zwemmen, maar we waren haar spullen vergeten. Lotta is met haar de spullen gaan ophalen, terwijl ik Ava omkleed en naar haar zwemles bracht.

Donderdag zijn we met Indi naar kindermuziek geweest. Ze vond het super leuk! En smiddags heb ik bananen brood gebakken en bananen pannekoeken. Ze heeft er van genoten!


Reacties

Reacties

Moeders

Lekkere week

Oma en Daan

Lekker veel zwemmen en eten toch. Zag ook een zangduo op Instagram in wording.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!