robi-in-nieuwzeeland.reismee.nl

De dag voor de eerste werkdag

Hoi allemaal! 

Vandaag ga ik voor het eerst de meisjes ontmoeten waar ik 10 maanden op ga passen! 

Vrijdag ben ik opgehaald door Andrew, de gastvader, en zijn we langs de salon van Ella, gastmoeder, gegaan. Na alle ontmoetingen mocht ik dan eindelijk een kijkje nemen in het huis. Andrew had me al verteld dat ik in een tijdelijke kamer zo komen te liggen omdat de andere au pair nog even blijft. Ze kan me dan helpen met opstarten, zodat ik alles snap als ze weg gaat. 

Het huis is prachtig en het uitzicht is geweldig. Er lopen koeien bij de buren, die je kan aaien en voeren vanuit de achtertuin. Andrew en Ella zijn super aardig en heel relaxed. 

Gister heb ik mijn eerste rondje in m'n au pair auto gereden onder begeleiding van Andrew. Het valt me mee hoe moeilijk het is, maar ik moet toch wel steeds heel goed blijven na denken dat ik op de goede weghelft blijf rijden, vooral als je afslaat. 

Gister was er een klein feestje voor de broers en zussen en wat vrienden. Dus ik heb veel nieuwe mensen al kunnen ontmoeten en mee kunnen praten. 

Ik merk heel erg dat iedereen van Nieuw Zeeland een afkomst heeft uit een ander land. Als ze horen dat je uit Nederland komt krijg je namelijk meteen te horen waar zij zijn geboren of hun ouders. 

De vader van Andrew is geboren in Nederland, maar is op zijn 6de verhuisd naar Nieuw Zeeland. Vandaag komt hij Indi en Ava terug brengen of wij gaan ze ophalen. En dan wilt hij heel graag Nederlands met mij praten. Want hij heeft nu een jaar lessen Nederlands geleerd en wilt het graag uit proberen. 

Reacties

Reacties

Christa

Mooi dat je iedereen een beetje leert kennen! Komt allemaal vanzelf op zijn plaats! Ben trots op je kanjer! Z

Oma

Helemaal toppie toch? Ben benieuwd hoe de meisjes zijn. Wat voor salon heeft de gastmoeder Ella?
Wat een leuk stukje vooral van die koeien die zie je niet zo vaak toch? ???

Moeders

Joehoe you go girl

oma nolda

leuk om te lezen dat het allemaal leuk is Robi ja dat auto rijden lijkt mij ook moeilijk veel oefenen dan komt het vanzelf goed spannend hoor de meisjes ontmoeten groet oma en john

Heleen

Laat ze allemaal Nederlands praten, easy...of fries...ook leuk?

Opa

Zo te lezen gaat het goed daar ik ben heel trots op jou ik ben nu alleen met chaos oma is met Daan in Duitsland

Lotte

Super gaaf Ro! Leuk dit zo te lezen!! Ga zo door en veel plezier daar!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!